My Property on kinnisvarahalduse täislahendusi pakkuv ettevõte
My Property pakub Teile professionaalseid haldusteenuseid, mille eesmärk on muuta kinnisvara haldamine lihtsaks ja stressivabaks. Võtame kogu asjaajamise enda kanda, et teie saaksite keskenduda olulistele asjadele. Olgu tegemist elamu- või äripindadega, meie kogenud meeskond tagab nende tõrgeteta toimimise ja korrashoiu.
Miks valida oma partneriks My Property?
Meie kogemus: Oleme kinnisvarahaldusettevõte, kellel on üle 10-aastane kogemus ning kes pakub erinevaid teenuseid enam kui 300 kliendile Tallinnas ja Harjumaal. Vajadusel pakume teenuseid ise või koostöös meie partneritega üle kogu Eesti
Professionaalsus: Meie meeskond koosneb kutsetunnistusega spetsialistidest, kellel on põhjalikud teadmised kinnisvarahaldusest
Personaalne lähenemine: Kohandame oma teenuseid vastavalt teie vajadustele ja kinnisvara eripäradele
Terviklahendus: Pakume kõiki vajalikke teenuseid ühest kohast, et säästa teie aega ja vaeva
Usaldusväärsus: Tagame kvaliteetse teenuse ja kiire probleemide lahendamise, et hoida teie kinnisvara heas seisukorras
24/7 tugi: Kiire abi ja lahendused kõikidele kiireloomulistele probleemidele ööpäevaringselt
Rahvusvaheline kogemus: Osutame teenuseid vastavalt kõige kõrgematele standarditele tänu koostööle tuntud rahvusvahelise partneriga
Proovi ja veendu ise
Hinnapäringu saatmine
Saatke meile oma päring, täites lühikese kontaktvormi või helistades meile otse. Arutame teie vajadusi, kinnisvara eripärasid ja eesmärke, et leida sobiv lahendus.
Tuleme kohale
Meie spetsialistid külastavad teie kinnisvara, et teha põhjalik hindamine ja analüüsida praegust olukorda. Kohapealne visiit aitab meil täpselt mõista teie vajadusi ja pakkuda sobivaid lahendusi vajalike hooldustööde või muudatuste osas.
Koostame plaani
Koostame põhjaliku hinnapakkumuse, milles on selgelt välja toodud kõik pakutavad teenused, tööde ajakava ja maksetingimused. Meie hinnapakkumine on läbipaistev ja kohandatud just teie kinnisvara vajadustele, et saaksite teha teadliku otsuse.
Lepingu sõlmimine
Kui hinnapakkumine vastab teie ootustele, sõlmime ametliku lepingu. Sellega tagame, et mõlemad pooled mõistavad ja aktsepteerivad töö teostamise tingimusi.
Teie isiklik haldusjuht
Lepingu sõlmimise järel määrame teile isikliku haldusjuhi, kes koordineerib kogu kinnisvara haldust. Tema ülesandeks on tagada, et kõik haldustööd toimuksid sujuvalt, vastaksid kokkulepitud standarditele ning tooksid teile meelerahu ja muretut kinnisvara haldust.
2018. aastal pöördus meie poole ettevõte, kes omab mitut ärikinnisvara objekti Eestis ning kelle investorid asuvad välismaal. Eesmärk oli leida partner, kes võtaks üle hoonete igapäevase halduse ja suhtluse üürnikega.
Koostöö algas2018
ValdkondÄrikinnisvara haldus
AsukohtMitmed ärihooned Tallinnas
Väljakutse: omanikul puudus kohapealne üksus, kuid hoonete igapäevane haldus, hoolduse korraldamine ja üürnikega suhtlemine vajas järjepidevat koordineerimist.
Lahendus: võtsime üle kõik haldusega seotud tegevused – tehnosüsteemide hoolduse korraldamise, probleemidele reageerimise, üürnike toetamise, dokumentatsiooni korrashoiu ning suhtluse teenusepakkujatega. Halduse töö korraldati vastavalt iga hoone eripärale ja üürnike vajadustele.
Tulemus: omanik ja investorid on saanud aastaid stabiilse ja paindliku haldusteenuse, ilma et peaksid ise kohapeal viibima. Kõik igapäevategevused on kaetud ning üürnikega seotud küsimused lahendatakse kiiresti ja ühtsete standardite järgi.
Kliendijuhtum
Rahvusvaheline tehnoloogiaettevõte – Eesti filiaal
Rahvusvahelisel ettevõttel puudus Eestis kohapealne tugistruktuur. Alates 2023. aastast
tagame igapäevase kontorihalduse, tehnilise toe ja töötajate praktilise toetuse kohapealse
halduri kaudu.
Koostöö algas2023
ValdkondBüroohaldus
AsukohtTallinn
Väljakutse: Eesti filiaal töötas kaugjuhitava mudeliga ning puudus
igapäevane kohapealne tugi kontori sujuvaks toimimiseks, teenusepakkujate koordineerimiseks
ja töötajate praktiliste vajaduste lahendamiseks.
Lahendus: määrasime püsiva kohapealse halduri, kes korraldab kontoriköögi
ja tarvikute halduse, tehnilise toe (printerid, projektorid, telefoni- ja meiliteenused),
koristusgraafikud ja eripuhastused, nõupidamiste ettevalmistuse ning suhtluse hoone omaniku
ja turvafirmaga.
Tulemus: filiaalil on nüüd stabiilne ja kiiresti reageeriv tugiteenus,
korrastatud töökorraldus, sujuv infovahetus ning töötajatele toetav büroo, mis toimib
ühtsete standardite järgi sõltumata juhtide asukohariigist.
Kliendijuhtum
Restorani- ja kauplusekett Tallinnas ja Harjumaal
Kiiresti areneval toitlustus- ja jaeketil oli vaja ühtset partnerit, kes toetaks uute müügikohtade
avamist ning tagaks olemasolevate üksuste igapäevase tehnilise korrashoiu.
Koostöö algas2019
ValdkondToitlustusasutuse haldus
AsukohtTallinn ja Harjumaa
Väljakutse: võrgustiku laiendamine kuni 20 üksuseni, tagades uute asukohtade
tehnilise valmiduse, ruumide vastavuse kontseptsioonile ning üksuste ühtlase hooldustaseme
ilma eraldi haldusmeeskonda loomata.
Lahendus: toetame uute müügikohtade ettevalmistust, ruumide tehnilist
kontrolli ja avamisvalmidust, korraldame regulaarset hooldust, reageerime riketele,
koordineerime eripuhastusi ja koostame koristusgraafikuid vastavalt koormusele.
Tulemus: uued üksused on avatud ühtse standardi järgi ning olemasolevate
müügikohtade hooldus ja tehniline töökorraldus on muudetud järjepidevaks ja paremini
planeeritavaks.
Kliendijuhtum
Euroopa juhtiv sanitaartehnika tootja
Ettevõttel puudus Eestis ametlik esindus ning oli vaja kohalikku partnerit, kes toetaks garantiijuhtumite ja klienditoe korraldust ning pakuks kohapealset teenindust klientide objektidel. Alates 2020. aastast aitame üles ehitada ja hallata toimivat tugisüsteemi üle Eesti.
Koostöö algas2020
ValdkondGarantii- ja teenindusvõrk
UlatusÜle Eesti
Väljakutse: ettevõttel puudus Eestis oma teenindusvõrk ning oli vaja
süsteemi, mis võimaldaks toetada nii garantiiprotsesse kui ka tehnilist kliendituge
erinevates müügikanalites.
Lahendus: lõime mudeli, kus edasimüüjad ei pea garantiijuhtumeid ise
lahendama. Võtame vastu pöördumised, suhtleme tehasega, hindame olukorra ning korraldame
tehniku väljasõidu. Koostasime selged põhimõtted garantiijuhtumite käsitlemiseks,
varuosade hoiustamiseks ja kasutamiseks ning koolitasime välja oma tehnilised
spetsialistid.
Tulemus: kujundatud on ühtne garantiitugi, mis toimib üle Eesti
ning aitab nii erakliente kui arendajaid. Ettevõte saab tegutseda Eesti turul ilma
kohalikku esindust avamata.
Kliendijuhtum
Korteriühistu elamu- ja äripindadega hoones
Kliendiks on korteriühistu hoones, kus asuvad nii eluruumid kui äripinnad. Alates 2024. aastast pakume ühistule püsivat haldustuge kohapealse halduri kaudu, kes tagab igapäevase toimimise ja elanike esindamise.
Koostöö algas2024
ValdkondKorteriühistu haldus
AsukohtTallinn
Väljakutse: ühistul oli vaja püsivat haldurit, kes oleks igapäevaselt kättesaadav, esindaks elanikke ja koordineeriks hoone toimimisega seotud tegevusi.
Lahendus: määrasime hoonele täiskohaga halduri, kes organiseerib hooldustööd, jälgib tehnosüsteemide seisukorda, suhtleb teenusepakkujatega ning hoiab ühistut kursis olulise infoga. Töö toimub tihedas koostöös äripindade omanike ja ühistu juhatusega, et tagada hoone igapäevane ühtne ja hästi koordineeritud toimimine.
Tulemus: ühistu saab kiire, ühtsete standardite järgi toimiva haldusteenuse, mis toetab nii elanikke kui ka äripindade kasutajaid.
Alustame juba täna!
Las meie eksperdid võtavad kogu kinnisvara halduse enda kanda, võimaldades teil keskenduda oma põhitegevusele ja strateegilistele otsustele. Meie paindlik ja usaldusväärne lähenemine annab teile kindlustunde, et teie vara väärtus kasvab ja toimib muretult. Võtke meiega ühendust juba täna, et alustada koostööd ja tagada oma kinnisvara tõrgeteta toimimine!
Küsi pakkumist
Täname Teid tellimuse eest! Võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.