Büroohaldus - My Property OÜ

Paindlik lahendus igapäevastele bürooküsimustele

Büroo tugiteenused on vajaduspõhine lahendus ettevõtetele, kelle igapäevased tööprotsessid vajavad kohapealset tuge, praktilist korraldamist ja selget kontaktpunkti. Iga ettevõtte töökorraldus on erinev ning seetõttu kohandame teenuse vastavalt konkreetsetele vajadustele – olgu selleks töötajate toitlustuse korraldamine, kontoritarvete tagamine, ruumide korrashoid, tööprotsesside koordineerimine või tehnilise toe pakkumine. Vajadusel tegutseme kontoris või filiaalis peamise kontaktina nii tehnilistes kui ka korralduslikes küsimustes, toetades ettevõtet seal, kus kohapealne juhtimine puudub või on piiratud.

Kliendijuhtum

Rahvusvaheline juhtiv tehnoloogiaettevõte – Eesti filiaal

Kliendiks on rahvusvaheline ettevõte, mille Eesti filiaal töötab kaugjuhitava mudeli alusel.  Alates 2023. aastast pakume igapäevast haldus- ja tugiteenust  büroo halduri kaudu, et tagada stabiilne ja toetav töökeskkond.

Koostöö algas 2023
Tüüp Rahvusvaheline kontor
Asukoht Tallinn
  • Igapäevane kohalolek: kohapealne haldur tagab töökorralduse ja kontori sujuva toimimise
  • Kontoriköögi ja tarvikute haldus: suupistete, jookide, tarvikute ja muu igapäevavajaduse eelarvestamine ning tellimine kontori vajadustest lähtuvalt
  • Kohvipausid ja kohtumised: töötajate ja külaliste vastuvõtt, nõupidamisruumide ettevalmistamine ning kohtumiste praktiline korraldus
  • Tehniline tugi: printerite, projektorite, telefoni- ja meiliteenuste igapäevane tugi
  • Koristusteenus ja eripuhastused: öise koristuse korraldamine oma meeskonnaga, koristusgraafikute koostamine ning eripuhastustööd, sealhulgas mööbli ja vaipade süvapuhastus, põrandate poleerimine, katlakivi eemaldamine ning ruumide niiskuse / temperatuuri ja seadmete töökindluse kontroll
  • Koostöö halduri ja hoone omanikega: rendipinna tehniliste ja turvaküsimuste lahendamine ning infovahetuse tagamine halduri, hoone omaniku ja turvafirma vahel
  • Töökeskkonna ja ohutuse tugi: koostöö töökeskkonnaspetsialistiga ning nõutud toimingute ja juhiste koordineerimine
  • Töötajate praktiline tugi: igapäevaste küsimuste lahendamine, info liikumise tagamine ja töökorralduse toetamine kontoris

Peamised tugivaldkonnad

Organisatsioon

  • Büroo igapäevase töökorralduse tagamine
  • Koosolekuruumide ja tööalade ettevalmistamine
  • Külaliste vastuvõtt ja kohtumiste koordineerimine
  • Kontoritarvete ja tarbekaupade jälgimine ning tellimine
Kinnisvara 

  • Tehniliste küsimuste jälgimine ja info edastamine haldusele
  • Probleemidele kiire reageerimine ja kohapealne lahendamine
  • Koristusteenuse ja eripuhastustööde koordineerimine
  • Üldalade, seadmete ja ruumide seisukorra jälgimine
Töötajad

  • Praktiliste igapäevaküsimuste lahendamine töötajate toetamiseks
  • Kohvipauside, ürituste ja toitlustuse korraldamine
  • Abi sisekommunikatsiooni ja kontorikultuuri tegevuste planeerimisel
  • Töökeskkonna nõuete jälgimine ja koordineerimine

Küsi pakkumist