Haldusteenus hoonete omanikele - My Property OÜ

Hoone toimimise ja üürisuhete terviklahendus

Ärikinnisvara ja üüripindade haldus on suunatud hoonete omanikele, kelle kinnisvaral on mitu üürnikku või keerukam tehniline taristu. Meie ülesanne on tagada hoone igapäevane toimimine, üürisuhete ladus koordineerimine ning vara seisukorra järjepidev jälgimine. Haldusteenus katab kõik peamised tegevused – alates üürnikega suhtlemisest ja lepingute haldamisest kuni hooldustööde, tehnosüsteemide kontrolli ja kulude planeerimiseni. Teenus annab omanikule selge ülevaate hoone olukorrast, tagab stabiilse kasutuse ja aitab vältida riske, mis võivad tekkida hoone aktiivse kasutamise käigus.

Mida hoone omanik teenusest tegelikult võidab

  • Selge vastutus ja üks kontaktpunkt – kõik haldus-, tehnilised ja üürnikega seotud küsimused lahendatakse ühe partneri kaudu
  • Järjepidev ülevaade hoone seisukorrast – omanik saab regulaarsed raportid ja info reaalsest seisust, ilma kohapeal käimata
  • Prognoositav kulupilt – hooldusplaanid ja kulude planeerimine vähendavad ebameeldivaid üllatusi ja võimaldavad täpsemat eelarvestamist
  • Üürisuhete stabiilsus – üürnikega suhtlus, lepingute jälgimine ja maksekontroll tagavad hoone pideva kasutuse
  • Kiire reageerimine probleemidele – tehnilised ja praktilised küsimused lahendatakse õigeaegselt, vältides suuremate kahjude teket
  • Teenus hästi sobib – hoonete omanikele, välisinvestoritele ning ettevõtjatele, kes ei viibi kohapeal või soovivad kinnisvaraga seotud igapäevatoimingud usaldada partnerile
Kliendijuhtum

Kinnisvaraomanik mitme äripinnaga

2018. aastal pöördus meie poole ettevõte, kes omab mitut ärikinnisvara objekti Eestis ning kelle investorid asuvad välismaal. Eesmärk oli leida partner, kes võtaks üle hoonete igapäevase halduse ja suhtluse üürnikega.

Koostöö algas 2018
Valdkond Ärikinnisvara haldus
Ulatus Mitmed ärihooned Tallinnas
  • Väljakutse: omanikul puudus kohapealne üksus, kuid hoonete igapäevane haldus, hoolduse korraldamine ja üürnikega suhtlemine vajas järjepidevat koordineerimist.
  • Lahendus: võtsime üle kõik haldusega seotud tegevused – tehnosüsteemide hoolduse korraldamise, probleemidele reageerimise, üürnike toetamise, dokumentatsiooni korrashoiu ning suhtluse teenusepakkujatega. Halduse töö korraldati vastavalt iga hoone eripärale ja üürnike vajadustele.
  • Tulemus: omanik ja investorid on saanud aastaid stabiilse ja paindliku haldusteenuse, ilma et peaksid ise kohapeal viibima. Kõik igapäevategevused on kaetud ning üürnikega seotud küsimused lahendatakse kiiresti ja ühtsete standardite järgi.

Teenuse põhikomponendid

Üürnike ja lepingute haldus

  • Kinnisvara reklaam ja vaatamiste korraldamine
  • Üürnike taustakontroll ja sobiva üürniku valik
  • Üürilepingute koostamine, uuendamine ja haldamine
  • Üürimaksete jälgimine ning vajadusel võlgnevuste lahendamine
Vara seisukorra ja üleandmise korraldus

  • Vara seisukorra fikseerimine sisse- ja väljakolimisel
  • Regulaarsed kontrollkäigud objektil
  • Kahjustuste ja puuduste tuvastamine ja dokumenteerimine
  • Omaniku teavitamine olulistest muudatustest vara seisukorras
Hooldus ja remonditööd

  • Hooldus- ja remonditööde planeerimine ja tellimine
  • Tehnosüsteemide korrashoiu koordineerimine
  • Tööde teostamise jälgimine ja järelkontroll
  • Vajadusel tööde korraldamine ka omaniku äraoleku ajal
Nõustamine ja analüüs

  • Nõustamine kindlustuse ja lepingutingimuste osas
  • Kinnisvara üürituru ja üürihinna analüüs
  • Soovitused üüritulu ja kulude suhte parandamiseks
  • Omanikule regulaarsete ülevaadete ja kokkuvõtete koostamine

Küsi pakkumist