Haldusteenus toitlustusasutustele - My Property OÜ

Tehniline tugi ja igapäevane abi

Toitlustusasutuste töökorraldus sõltub otseselt köögiseadmete, tehnosüsteemide ja ruumide igapäevasest toimivusest. Halduri teenus toitlustusasutustele on loodud selleks, et tagada stabiilne ja häireteta töökeskkond nii restoranidele, kohvikutele kui ka suurematele köögi- ja tootmisruumidele.

Haldur toimib toitlustusasutuse jaoks keskse korraldajana, kelle poole pöörduvad nii töötajad kui ka teenusepakkujad. Tema ülesanne on jälgida, et ruumid ja töövahendid oleksid kasutusvalmis, reageerida kiiresti tekkivatele olukordadele ning planeerida vajalikud tegevused nii, et need ei häiriks teenindust ega köögi tööd. Haldur hoiab suhtlust tellimuste, tarnete ja tehnilise toe vahel, tagades ühtse töökorralduse ning selge infoliikumise kogu meeskonnas.

Teenuse väärtus toitlustusasutustele

Halduri teenus on praktiline lahendus toitlustusasutustele, kes soovivad keskenduda oma kontseptsioonile, menüüle ja igapäevase teeninduse kvaliteedile. Kõik praktilised ruumidega seotud korraldus-, hooldus- ja tehnilised küsimused ning jooksva töökorralduse nõustamine jäävad halduri kanda, tagades ettevõttele stabiilse ja toimiva tugisüsteemi.

  • Selge vastutus – üks kontakt, kes koordineerib kõiki ruumide ja süsteemidega seotud küsimusi
  • Professionaalne järelvalve – tehnosüsteemide ja sanitaartingimuste pidev kontroll
  • Kulude parem juhtimine – läbipaistvad hoolduskulud ja tõrgete vältimine
  • Toimiv töökeskkond – ruumid ja seadmed on korras ning valmis igapäevaseks tööks
Kliendijuhtum

Restorani- ja kauplusekett Tallinnas ja Harjumaal

Kliendiks on kiiresti arenev toitlustus- ja jaekett, kellele pakume alates 2019. aastast haldus- ja tugiteenuseid kogu võrgustiku ulatuses.

Koostöö algas 2019
Tüüp Restorani- ja kauplusekett
Asukoht Tallinn ja Harjumaa
  • Väljakutse: Laiendada olemasolev restoranide ja poodide võrgustik kuni 20 üksuseni nii, et iga uus asukoht oleks tehniliselt korras, kasutusvalmis ja vastaks kontseptsioonile, ilma et ettevõte looks eraldi haldusüksuse.
  • Lahendus: Tegutseme võrgustiku halduspartnerina – toetame uute üksuste väljaehitamist ja ruumide ettevalmistamist, korraldame tehnilise hoolduse vastavalt vajadusele, pakume regulaarset koristusteenust ja eripuhastust.

Pakutavad tugitegevused

Igapäevane tehniline tugi

  • Köögiseadmete ja ruumide toimivuse jälgimine
  • Tehnosüsteemide (ventilatsioon, jahutus, veevarustus) kontroll
  • Väiksemate rikete tuvastamine ja lahendamine
  • Teenusepakkujate tööde koordineerimine
Koristuse ja sanitaarseisundi kontroll

  • Puhastustööde kvaliteedi hindamine
  • Köökide ja tootmisruumide sanitaartasemete jälgimine
  • Koristusfirma või sisese meeskonnaga suhtlemine
  • HACCP-ga seotud tähelepanekute edastamine
Tarvikute ja varude korraldus

  • Hügieeni- ja puhastusvahendite varude jälgimine
  • Köögitarvikute ning tehniliste komponentide tellimine
  • Külm- ja kuivlao tarvikute kontroll
  • Koostöö tarnijate ja partneritega
Tööohutus ja evakuatsioonikorraldus

  • Ohutusalase info edastamine ja juhiste uuendamine
  • Evakuatsioonivahendite ja märgistuste kontroll
  • Koostöö tuleohutuse spetsialistidega
  • Vajalikud dokumendid inspekteerimisteks

Küsi pakkumist